Співвідношення маркетингу і продаж

- Щоб дати найбільш наочну ілюстрацію, давайте припустимо, що ви повідомляєте групі людей, що є власником ресторану. Ви питаєте присутніх, чи голодний хто-небудь. Частина людей відповідають позитивно. Це маркетинг: ви виявили тих людей, які хочуть отримати той продукт, який ви пропонуєте. Продаж стосується того, як переконати людей прийти саме у ваш ресторан, а не в якийсь інший. Таким чином, маркетинг полягає в залученні потенційних споживачів, а продаж — в переконанні їх придбати саме ваш продукт, а не чийсь іще .

треба любити клієнта

компанія і продавці повинні проявляти величезну турботу про те, як зробити життя своїх клієнтів краще. Навіть якщо ви ніколи не зустрічалися зі своїм клієнтом і, наприклад, здійснюєте продаж через Інтернет, проте вашою мотивацією має бути гаряче бажання за допомогою вашого товару чи послуги зробити його життя краще в цілому або в робочій сфері зокрема. Ваше прагнення допомогти споживачеві, щоб він був більш успішний в житті чи на роботі, — це важливий емоційний компонент продажу.

тенденції у світі в галузі маркетингу?

- Цікаво те, що споживачі з різних частин світу схожі один на одного: вони шукають більш швидкий, більш дешевий і більш простий спосіб того, як отримати необхідні їм товар або послугу. І всі хочуть одного і того ж: отримати бажане швидким і зручним для них способом, при цьому щоб продаж і доставка здійснювалися у ввічливій і доброзичливій манері. І вони підуть до будь-якого продавця, який може допомогти в задоволенні потреби, якщо той здатний зробити це швидко, недорого і з хорошим обслуговуванням.

найбільш важливі інструменти для тих, хто здійснює продаж

- Насамперед найбільш важливим є вміння зрозуміти споживача, так як саме споживач знаходиться в центрі процесу продажу. Тому слід скласти психологічний портрет споживача і з’ясувати, що той собою представляє. Скільки йому років? Яка в нього освіта? Який дохід? Яку посаду він займає? Зі скількох осіб складається його сім’я? Які у нього є бажання і потреби? Спробуйте поміркувати, які у нього можуть бути проблеми? Які цілі він ставить перед собою? Чого він боїться? Що робить його більш щасливим? Чого йому не вистачає? Як ваш продутий допоможе змінити його життя в кращу сторону? Як він приймає рішення про покупку? Після відповідей на ці питання підготуйте такий опис свого продукту, щоб воно представляло ваш продукт як ідеальне рішення для задоволення потреб і бажань цільового клієнта. Поясніть йому, чому ваш продукт краще, ніж аналогічний у конкурентів, і що є конкурентною перевагою вашого продукту. Ось наочна демонстрація: «Ви хочете їсти? » — « Так». — «Я власник ресторану. Давайте я Вам розповім, чим мій ресторан відрізняється від всіх інших. І чому якщо Ви зробите вибір на його користь, то прийміть найкраще для Вас рішення ». Це маркетинг. якщо те, що ви говорите, є правдою, ви можете з’єднатися з внутрішніми бажаннями споживачів, і вони виберуть вас, а не конкурентів.

У продажах і маркетингу постійно відбуваються зміни, так як змінюється споживач, змінюється конкуренція, з’являються нові товари та послуги. Тому дуже важливо змінюватися і вам. Те, що давало добрий ефект минулого тижня, тепер стає застарілим і більше не працює. Тому процес розвитку нових ідей, нових продуктів, нових послуг, нових способів реклами і просування повинен бути безперервний. І ця тенденція не тільки не йде на спад, а все посилюється. Якщо ви розробили успішну маркетингову або рекламну програму, ваші конкуренти скористаються нею через тиждень і почнуть застосовувати ті ж самі ідеї, які є у вас. Значить, ви повинні бути готові до того, щоб вже наступного тижня працювати по- новому. І так далі . Тому слід підходити до справи творчо, бути гнучким і стрімким.

Добавить комментарий